دانلود مجموع پروپوزال های رشته پزشکی
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود مجموع پروپوزال های رشته پزشکی


پروپوزال يا طرح تحقيق، پيش نويس پ‍ژوهشي است كه شما مي بايست براي اخذ مدرك تحصيلي خود انجام دهيد. در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كنيد.

عنوان پروپوزال اول: ارایه اطلاعات سلامت به افراد مبتلا به بیماری های دستگاه ادراری و تناسلی از طریق پیام کوتاه در بخش گوارش بیمارستان امام رضا(ع)تبریز 

مقدمه

کاربرد موبایل در ارتباطات اطلاعات سلامت به ویژه در کشورهایی با دسترسی ضعیف به اینترنت به طور روز افزون  افزایش می یابد در کشور ما به علت محدودیتهای اجتماعی و فرهنگی و عواملی نظیر کمرویی به ویژه  در زنان ، افراد تمایلی به پرسیدن سوالهایی در رابطه با بیماری های دستگاه ادراری و تناسلی  ندارند و بسیاری از مشکلات انها بی پاسخ می ماند .

امروزه سرویس ارایه اطلاعات از طریق پیام کوتاه یکی از سریع ترین نوع ارتباط با بیمار را در حیطه پزشکی فراهم کرده است چرا که ارتباط مستمر با بیمار در طی دوره درمان از اهمیت بالایی برخوردار است و به عنوان گامی مهم در جهت ارتقای صنعت پزشکی است.

 هدف اصلی این تحقیق ارسال اطلاعات بهداشتی به افراد مبتلا به 5 بیماری شایع دستگاه ادراری و تناسلی  است تا بتوانند به راحتی با پزشک مشورت کنند و اطلاعات بگیرند و روابط فعال بین پزشک و بیمار ایجاد شود. ارایه اطلاعات از طریق موبایل می تواند در روند بهبود بیماری،کاهش هزینه ها،افزایش ارتباطات بین بیمار-کلینیک و پرستار،افزایش رضایتمندی و مدیریت بیماری های مزمن مورد استفاده قرار گیرد.جامعه اماری شامل بیماران بخش گوارش بیمارستان امام رضا(ع) است که از مهر سال 91 تا مهر92 به این بخش مراجعه می کنند. حجم نمونه به بزرگی 100 نفر و با استفاده از روش نمونه گیری مقطعی تعیین می شود داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه های ساختار یافته کوتاه از طریق اس ام اس از بیماران با سواد جمع آوری می شود که توسط کارشناسان ارزیابی می شوند .از بیماران خواسته می شود که فقط شماره گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایند. برای تجزیه و تحلیل داده از امار توصیفی و آزمون دقیق فیشتر استفاده می شود .اطلاعات به صورت هفتگی به بیماران ارسال می شود افرادی که مایل به دریافت اطلاعات سلامت هستند در این مطالعه قرار می گیرند و افرادی که به دریافت اطلاعات سلامت تمایل ندارند از تحقیق حذف می شوند.

 

 

 

 

بیان مساله

 

مساله ای که این پژوهش می خواهد پاسخ دهد این است که آیا بیماران دستگاه تناسلی و ادراری از اطلاعاتی که  به صورت پیام کوتاه دریافت می کنند رضایت دارند؟ شواهد حاکی از این است که بیماران در هنگام ترخیص اطلاعات کمی درمورد بیماری و نحوه مراقبت ازخود دریافت مینماید. یک نیاز برای ارتقا فرایند درمان خود می دانند لذا در این پژوهش ضمن ارائه اطلاعات به بیماران لازم است که رضایتمندی آنها از اطلاعات ارائه شده بررسی شود. 

عنوان پروپوزال دوم: بررسی تاثیر ماساژ درمانی بر فشار خون زنان 

عنوان پروپوزال سوم: بررسی تاثیر شرکت در کلاس های امادگی زایمان بر سرزندگی و عاطفه مثبت

پروپوزال اول فایل ورد و 2 پروپوزال بعدی به صورت پی دی اف


خرید و دانلود  دانلود مجموع پروپوزال های رشته پزشکی






:: برچسب‌ها: پروپوزال , پروپوزال اماده , دانلود پروپوزال پزشکی , دانلود پروپوزال , پزشکی , فرم پروپوزال پزشکی , نمونه پروپوزال| پروپوزال اماده| دانلود پروپوزال پزشکی |دانلود پروپوزال| پزشکی|فرم پروپوزال پزشکی| نمونه |پروپوزال دنشگاه علوم پزشکی تهران|سایت دانلود پروپوزال| ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: